Trööötttt!!!!! och alla presenter köptaa!!

Ohhh Guuud jag är så trött jag har varit igång hela dagen!
Min syrra och jag har handlat nu tillsammans steffan och hans bror lämnade oss i Ö&B
Snälla som tog oss ditt snacka om att spara en massa tid..!!



Min älskling Ringde mig idag Under dagen inte bara en gång utan flera gångr..Guuud va jag saknar han :(




Allt känns så Ensamt och tomt utan han, jag vill vara med honom nuu nuu....
Jag Älskar Honooom och saknar honooom...!!!



jag pratade med honom om att jag skulle köpa en present och sa förlåt älskling jag har inte så mycket pengar så det blir något litet amor...Och då sa han de finnaste en kvinna kan höra!!!

Han sa Älskling du behöver inte köpa något till mig, det räcker med barnet du gav mig !!

Ohh
saknaaar haan så mycket..:(
tror att det har mycket med gravidideten att göra men jag känner mig så ensam utan han..att allt går lite fel...jag behöver han...

Vi kom allafall hem och började göra alla presenter!! snackaa om trött!!
så sen fick min syster utbrött och börjadede skrika för att hon vill ha e städat osv..ohh palla!!!!! inte mitt fel fan..men de är gjort alla fall..!!!



nu sak jag göra något annat för att få tiden att rinna vidare..!!

Vill önska alla en Underbar GOD JUL med god mat och underbara Julklappar med alla nära och kärraa!!!



mm pepparkakoor!!!




Kommentarer
Postat av: carro

Jaaag hade faktis rätt att få utbrott..:Phahah-...såg fan förjävlligt ut:P

2009-12-24 @ 01:23:14
URL: http://carolation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0