Denna jul hade Många underbara Betydelse det blir aldrig som förr!!

Denna Jul hade så många betydelse!! verkligen

ska se om jag kan räkna upp allt som har stor betydelse för mig denna underbara jul:




1. Första julen med MIN egen familj Pappa Pedro , Mamma Ana och vår Son Pedrito Andrezito
2. Första Julen utan min egen familj
3. Första Julen med min Mans Familj i stockholm*
4. Min sons första
Jul Någonsin
5. Första julen för mig som MAMMA
6. Första Julen utan Kalkon 
7. Första Julen Någonsin jag öppnar pressenterna innan 24.00 slaget!!
8. Första Julen Med min Man Pedro Uribe

Denna år var det myeckt som var annorlunda, jag känner på mig att de aldrig kommer att bli som förr, för nu är jag inte längre ett barn jag är en kvinna en mamma, Och jag har en egen liten Familj Nu. <3




Min Lila Familj består av många kärleksfulla människor som betyder mycket för mig <3 
på bilden Ramon< -Pedrotp- >Alejandro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0