julen är Över och min mamma har även åkt nu !!


så va julen Över och en ny vecka börjar!!
Min underbara man Kike som jag kallar honom har börjat jobba efter en skön och rolig helg, vår son har där emot inte slutat att ha roligt senast idag låg han under julgrannen med täcke över benen och lekte med jul grans kullooorna!!! fatta så liten och gör så mycket, han lyckades faktiskt ta bort täcket för att kunna sedan leka med fötterna som sparkade kulorna de såg så roliigt ut !!

Min mamma åkte igår söndag 26/12 till chile ! för er som inte vet är vi ursprungligen från chile (syd-America)
i alla fall så va mamma Jätte orolig att de inte skulle komma fram eftersom de har varit mycket förseningar avstängda flygplatser så hon va orolig fram till igår kväll när hon äntligen gick på flyget i London !! 
Dom åkte från stockholm arlanda 15.10 och va framme i chile idag ca: 18,45 så fucking roliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt

Fick ett mess från min lille bror 
-Ana vi är framme i chileeeeeeee de är soligt och VARMT!! 

jag tror jag kände deras glädje i nån minut för smilet i ansiktet fastna och de va inte kylan utan den fastna för jag drömmdee mig bort till dom!! hihi




Ohh snart blir de hemresa, skönt men ändå inte hade det ändå roligt med mina Svärföräldrar och svoger! min son älskar att stirra på  sin Farbror Miguel sjukt mycke och miguel stirrar så klart tbx haha..Hitta en bild på min Svärmor och Miguel med min Son hihihi stirrade redan dåå han va 6 dagar gammal!!




Min älskling har varit jätte duktig han lyckades faktiskt att få Pedrito att somna i hans famn, han har liksom haft de jobbigt med att få vår son lugn eller överhuvudtaget att sova!!
Men är stolt över min amor han lyckades verkligen!!!




På tal om duktig min Älskling har Nästan aldrig lyckats överaska mig för jag vet typ alltid allt innan jag lyckas klura ut sakerna..men Denna Jul sa jag till honom:

JAG- Jag vill att du överaskar mig de här året!!!

HAN- Okej jag ska...hmmm vad vill du ha då?

JAG- Jag sa ju att du ska överaska mig fråga inte mig, du Känner mig juh vi har varit tsm i snart 4 år du borde veta !

HAN- okej, går lite och säger Mamma kan du hjälpa mig att överaska Ana..!!

JAG- EHH DUUUU ska överaska mig Tänk själv Inte din Mamma!!

HAN- OKEJ !!  men gå i förväg dåå!



Jag blev tvungen att gå och Amma så jag gick till SL kiosken där jag satte mig ner och amma Vår son, fick ett mess typ efter 15 min

* Älskling din pressent är klar hihi :) *

Jag tänkte fan han gick in i kicks hmm kan de vara Amor Amor perfymen?eller en kräm till ansiktet? och jag tänkte lite då och då sen glömde jag bara bort de...

SÅÅÅ kom Jul dagen fick min pressent och Gissa vad det var! Inte Amor Amor perfymen
UTAN
Christina Augilera Perfymen med kräm och tillbehör asså jag har köpt den bara 2 Gånger i livet för den är juh lite dyr hehe men fick den snacka om Överaskad!! och desutom hade han varit på Guldfynd och Köpt mig en Klocka!!! :O Troo miiiig jag blev ÖVERASKAD!!!

BÄSTA KILLEN PEDRO ENRIQUE

och desutom hade han köpt vår son en liten Nalle och på hans rygg hade han en liten väska i den hade han köpt till en Silverhalsband med en hängande ängel !!





De va verkligen en Överaskande Jul för oss som familj han fick av mig en väska med aftershave och rakhyvet Gilett med en kräm för eftervård! han får juh inte så mycket hår så de passa han precis han hade önskat sig en sån sedan sommaren hihi <3

Jaa nii Gottt Folk de va verkligen en Underbar Jul <3 Nu är det bara Nytt år Kvar <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0