Att vara Gravid kan vara jobbigt ! :( Men det är värt de hihi :)



Idag blir min bebis 9 veckor i magen!

liten men sööt hihihi Är Så Glad att Gud skickat mig en liten bebis!!
Evigt Tacksam Amor Te Amo Gracias por Nuestro Bebe <3<3





Har inte mått så jätte bra faktiskt magen funkar jävliiigt trögt och jag mår illa..:(
Min Samboo, hans syster och son var i norrköping med mig i en hel vecka..:D de var faktiskt jätte roliigt!!!

vi åkte till busfabriken snacka om att känna sig liten igen!!!!
Vi åt GlASS och drack läsk..Gottt!!! Sonia min killes syster köpte hem en massa saker till mig hihi äter bara för de mesta apelsiner och typ ingen mat :P måste men de går inte lika bra! Hon var till stor hjälp hemma, plus så fick jag ett par Jättteeee fina bokhyllor av henne hihi måste bara köpa en Soffa nu med min älskling alla sitter på stolar och ajg på en stor fotölj hihi lyckos mig :P




Min älskliing va också såå sööt med miig han tog väl hand om mig myste hihi Älskar honom såååå myckee!! Vill att han är hemma med mig nu när jag är sjuk :( men han måste tyvär till sthlm och jobba så de får bli så men snaaaart hoppas jag att han kommer hem och är med miiig hihihi...! <3



Förutom det har jag inte mått bra som sagt jag mår illa har fått yrsel och andra besvär:( men jag vet att min bebis äri magen och växer sig stark fast mammi mår dåligt..:)


Mina känslor är som en bergodalbana upp och ner..min kille skulle åka snacka om att jag tjööööt och ville inte att han skulle åka :( förr så brydde jag mig inte så mycket att jag tjöt förr var det bara okej men vi ses snart älskling älskar diig...nu Snälla Amooor Åk inteee och så kommer Buaaaaa börjar stor grina vill inte vara utan honom..! Tänk dig att hormonerna leker mycket...hörde en låt för ett litet tag sen och började grina då me fast jag har hört den tusentals gånger innan!!!!



Började skolan också Marieborg folkhögskolan för att höja upp några ämnen men gick första dagen fredag 8/1 sedan hade jag min första bebis kontroll Måndag den 11/1 Sedan dess har jag varit sjuk :(vem orkar sitta på lektionen och tänka när man mår illa och har ont i magen?  Tror inte många pallar!!! Såå de blir att komma igång på måndag igen ! 8.30 i skolan måndag morgon!

 

Nu ska jag allafall sluta för jag vill sova en stund orkar inte hålla mig uppe längre börjar må illa igen så jag ska ta och äta en citron och lägga mig o sova en timme :) Ha de bäst hoppas ni tycker om att läsa puss o Kraaaaaaaaaam

 

PS:Hitta en Gammal Bild hihi Söööt 3 år sedan












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0